بازتاب فرمایشات رهبر معظم انقلاب در عید فطر
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 428
:: کل نظرات : 12

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 24
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 131
:: بازدید ماه : 626
:: بازدید سال : 2244
:: بازدید کلی : 61523
نویسنده : hadi mahmoodnejad
سه شنبه 7 مرداد 1393

بازتاب فرمایشات رهبر معظم انقلاب در عید فطر

بیانات رهبر معظم انقاب اسلامی پس از نماز عید فطر امروز بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت، خبرگزاری رویترز نوشت: رهبر معظم ایران در سخنرانی پس از نماز عید فطر اسرائیل را به دلیل حمله به نوار غزه«سگ هار» خواند.

رویترز : رهبر ایران اسرائیل را «سگ هار» خواند و تجهیز فلسطینی‌ها را خواستار شد
به گزارش گروه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  بیانات رهبر معظم انقاب اسلامی پس از نماز عید فطر امروز بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت، خبرگزاری رویترز نوشت: رهبر معظم ایران در سخنرانی پس از نماز عید فطر اسرائیل را به دلیل حمله به نوار غزه«سگ هار» خواند و از همه مسلمانان خواست تا مردم فلسطین را برای مقابله با این نسل کشی تجهیز کنند.

بازتاب گسترده فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های جهان
رویترز همچنین نوشت : در این سخنرانی رهبر ایران از تلاش های آمریکا و کشورهای اروپایی برای محدود کردن قابلیت نظامی مبارزان فلسطینی انتقاد کرد.
رویترز به نقل از رهبر معظم انقلاب ایران نوشت : این سگ هار، این گرگ وحشی به مردم بی گناه حمله ور شد و بشریت باید واکنشی به آن نشان دهد. این یک نسل کشی است، یک فاجعه تاریخی است.
رویترز همچنین به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: مردم بی گناه در معرض حملات شبانه روزی هستند و با حداقل امکاناتی که در اختیار دارند از خود دفاع می کنند، و اکنون آمریکایی ها و اروپایی ها می خواهند آنها را از همین امکانات نیز محروم کنند... تا دشمن صهیونیست هر زمان که اراده کرد بتواند فلسطین را در هم بکوبد و فلسطینی ها نیز امکان دفاع نداشته باشند.
رهبر انقلاب ایران ادامه داد: تا همین جای کار هم دشمن متجاوز مانند سگ از کاری که کرده پشیمان شده است و بدنبال آتش بس است.

پخش مستقیم فرمایشات امام خامنه‌‌ای از شبکه الجزیره
شبکه خبری الجزیره نیز سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز عید سعید فطر را به صورت مستقیم و به نقل از شبکه خبری العالم پخش کرد.

پخش مستقیم فرمایشات امام خامنه‌‌ای از شبکه الجزیره
شبکه خبری الجزیره قطر سخنان حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب را در نماز عید سعید فطر به صورت مستقیم پخش کرد.

المیادین: آیت الله خامنه‌ای "غزه" را قضیه اول جهان اسلام و دنیای انسانی توصیف کرد
شبکه خبری المیادین هم در بازتاب سخنان رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران در خطبه‌های نماز عید فطر اعلام کرد "غزه" را قضیه اول جهان اسلام و دنیای انسانی دانستند.
شبکه خبری المیادین همزمان با آغاز خطبه‌های نماز عید فطر امام خامنه‌ای بخش‌هایی از سخنان ایشان را به صورت زیرنویس پوشش دادند.
این شبکه خبری در زیرنویس فوری به نقل از امام خامنه‌ای نوشت: "غزه" قضیه اول جهان اسلام و دنیای انسانی است.
این شبکه همچنین در ادامه نقل قول سخنان مقام معظم رهبری نوشت: رژیم صهیونیستی درحال نسل کشی در غزه است و کسانی که از آن حمایت می‌کنند باید محاکمه شوند.

هاآرتص: رهبر ایران مسلمانان را دعوت به تسلیح فلسطین در برابر اسرائیل "سگ هار" کرد
روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز نوشت : "آیت‌الله خامنه‌ای گفت که رژیم صهیونیستی عمیقا از آغاز این جنگ پشیمان است اما راهی برای خروج از آن ندارد."
روزنامه هاآرتص اسرائیل با اشاره به فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای در نماز عید فطر نوشت: "رهبر معظم ایران در سخنرانی روز سه شنبه پس از نماز عید فطر اسرائیل را به دلیل حمله به نوار غزه سگ هار خواند و از همه مسلمانان خواست تا مردم فلسطین را برای مقابله با این نسل کشی تجهیز کنند."
به نوشته هاآرتص "آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی پایانی رمضان، ماه روزه‌داری مسلمانان،  از کشورهای آمریکایی و اروپایی به دلیل محدود کردن ظرفیت نظامی مبارزین فلسطینی که در محاصره قرار دارند انتقاد کرد."
وی درباره اسرائیل گفت: "این سگ هار، این گرگ وحشی به مردم بی گناه حمله ور شد و بشریت باید واکنشی به آن نشان دهد. این یک نسل کشی است، یک فاجعه تاریخی است."




:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شما درباره وبلاگ؟

پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ پایگاه بسیج شهدای باروق و آدرس paygahshohada.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.